رئال خرید جدیدی نخواهد داشت

رئال خرید جدیدی نخواهد داشت بازار پرواز: طبق اعلام کارلو آنچلوتی تیم رئال مادرید کامل شده است و بازیکن جدید دیگری را در تابستان سال جاری جذب نخواهد کرد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، رئال مادرید فصل درخشانی را با کارلو آنچلوتی پشت سر گذاشت و با هدایت او توانست عنوان قهرمانی را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

پیش بینی می شد که رئال تابستان شلوغی نداشته باشد و اینطور هم شد. کیلیان ام باپه تنها خرید بزرگ رئال مادرید در تابستان امسال بود که پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد.

به نوشته اسپورت، کارلو آنچلوتی پرونده نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید را بست و اعلام نمود که هیچ بازیکن جدیدی راهی این تیم نخواهد شد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اظهار داشت: تیم ما رسما کاملا شده است و دیگر خرید جدیدی نخواهیم داشت. بازیکن جدیدی راهی رئال نمی شود و مقرر است که هفتم اوت همه بازیکنان به تمرین تیم برگردند.

کارلتو درباره ی آندریک اظهار داشت: او با تیم درحال تمرین است و در دیدار دوستانه برابر میلان ۴۵ دقیقه بازی خواهدنمود.

او همین طور درباره ی خداحافظی تونی کروس اظهار داشت: ما دیگر کروس را در اختیار نداریم اما بازیکنانی را داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند و به همین خاطر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.



1403/05/10
10:15:59
5.0 / 5
248
تگهای خبر: بازی , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
پهپاد
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم