كوكه:

نباید تاوان اشتباه ۴ نفر را پس داد

نباید تاوان اشتباه ۴ نفر را پس داد به گزارش بازار پرواز، کاپیتان اتلتیکو مادرید از نتیجه داربی بزرگ مادرید راضی است. او به اتفاقات جنجالی این بازی هم واکنش نشان داد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، دیدار حساس رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته هشتم رقابت های لالیگا برنده نداشت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نوشته آس، کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید پس از بازی اظهار داشت: امشب شدت و فشار داربی را بخصوص در نیمه دوم احساس کردیم. در ابتدا هر دو تیم احترام زیادی به هم گذاشتند. ما به دنبال پیروزی بودیم اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. ما همیشه برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم. در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و برای دقایقی کاملا ریسکی بازی کردیم.

او در رابطه با توقف ۱۵ دقیقه ای بازی در نیمه دوم به خاطر آشوب در سکوها اظهار داشت: این یک لحظه تنش آمیز در بازی بود. نباید در ورزشگاه ها این اتفاقات رخ بدهد. ما بازیکنان حرفه ای هستیم و باید بسیار باهوش رفتار نماییم البته نباید تاوان اشتباه ۴ نفر دیگر را هم پس داد.

کوکه در انتها اظهار داشت: کاپیتان ها در رختکن با داور صحبت کردند. قرار شد که اگر باردیگر اشیاء به زمین پرتاب شد بازی متوقف شود اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. چنین بازی هایی پر از تنش و فشار است و باید نهایت تلاش خویش را به کار برد.




منبع:

1403/07/09
09:44:03
5.0 / 5
176
تگهای خبر: بازی , بال , پرتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
هواپیما کنترلی کاغذی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم