دختر تیرانداز بدون مربی به هند می رود

دختر تیرانداز بدون مربی به هند می رود بازار پرواز: هانیه رستمیان تنها نماینده تیراندازی ایران در مسابقات فینال جام های جهانی بدون مربی عازم هند می شود.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، هانیه رستمیان که در رنکینگ جهانی تیراندازی در ماده تپانچه ۲۵ متر در رده هفتم قرار دارد از طرف فدراسیون جهانی به فینال جام های جهانی دعوت شده است. رستمیان ویزای خودرا دریافت کرده و مقرر است روز جمعه ۲۰ مهر راهی این مسابقات شود.
قرارداد فدراسیون تیراندازی با مربیان تیم های ملی تفنگ و تپانچه تا پایان مسابقات المپیک پاریس بود و به این علت این ملی پوش تیراندازی بدون حضور مربی تمرین کرده و بدون مربی هم عازم این مسابقات می شود.
فینال جام های جهانی تیراندازی در سال ۲۰۲۴ با دعوت از ۱۲ نفر اول رنکینگ جهانی در هر ماده از ۲۲ تا ۲۷ مهر به میزبانی دهلی نو به انجام می رسد. هانیه رستمیان چهارشنبه ۲۵ مهر در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش قرار می گیرد.
رستمیان در دو سال قبل به سبب قرار داشتن در میان ۱۲ نفر اول رنکینگ جهانی، در دو دوره قبل نیز که به میزبانی مصر و قطر انجام شده بود، حضور داشت.
در این مسابقات به مدال آوران هر ماده جایزه تعلق خواهد گرفت که جایزه مدال طلا ۵ هزار یورو، مدال نقره ۴ هزار یورو و مدال برنز ۲ هزار یورو خواهد بود.



منبع:

1403/07/18
09:15:22
5.0 / 5
93
تگهای خبر: ویزا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
هواپیما کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم