قهرمان اسكیت:

احتیاج به حمایت دارم تا ورزش حرفه ای را کنار نگذارم

احتیاج به حمایت دارم تا ورزش حرفه ای را کنار نگذارم به گزارش بازار پرواز، قهرمان اسکیت در رشته فری استایل اظهار داشت: امیدوارم مسئولین بیشتر اسکیت را مورد حمایت قرار دهند تا به خاطر دغدغه های مالی مجبور نشوم ورزش حرفه ای را کنار بگذارم.


امیرمحمد سواری در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: علیرغم این که ۸ سال است عضو تیم ملی اسکیت هستم و عناوین مختلف جهانی و آسیایی دارم اما متاسفانه چون از جایی تحت حمایت نیستم بعضی وقت ها شرایط سختی برای تداوم ورزش حرفه ای خود دارم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تأمین معاش کار مربیگری انجام نمی دهید، اظهار داشت: اگر کار مربیگری انجام دهم دیگر نمی توانم به شکل حرفه ای کار کنم. حالا روزانه ۶ ساعت تمرین دارم و دانشجو هم هستم دیگر فرصتی برای انجام کار مربیگری ندارم. اگر بخواهم به کار مربیگری بپردازم تمرکز کافی روی تمریناتم نخواهم داشت و شرایط سخت می شود. انتظار حمایت دارم تا ورزش حرفه ای را به خاطر دغدغه مالی کنار نگذارم.
قهرمان اسکیت در ماده فری استایل تصریح کرد: پیش از اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا فدراسیون قول پاداش داده بود که هنوز واریز نشده است. امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش زودتر پاداش مدال آوران را واریز نمایند تا در شرایط بهتری خویش را برای مسابقات آینده آماده کنم.
سواری یکی از اشکالات خویش را مشکل سربازی عنوان نمود و اظهار داشت: به خاطر مشکل سربازی هر بار که قصد اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی را دارم به علت مشکل خروج از کشور باید وثیقه بگذارم و دنبال یکسری کارهای اداری باشم. امیدوارم این مشکل هم زودتر از جانب وزارت ورزش برطرف شود تا به جای اینکه تمرکز خویش را روی چنین کارهایی قرار دهم به فکر مدال آوری باشم.
دارنده مدال طلا مسابقات جهانی ایتالیا گران بودن تجهیزات اسکیت را یکی دیگر از دغدغه های خود عنوان نمود و اضافه کرد: متاسفانه تجهیزات اسکیت چون مصرفی است هر ۲ یا ۳ ماه یکبار مجبورم که ۱۸ میلیون برای تعویض چرخ پرداخت کنم و این برای کسی که از جایی درآمد ندارد شرایط سختی را بوجود می آورد. امیدوارم تحت حمایت بیشتری قرار بگیرم تا پس از ۸ سال تجربه در این رشته به خاطر مشکلات مالی اسکیت را کنار نگذارم.
او در آخر در رابطه با برنامه های خود اظهار داشت: سال آینده مسابقات جهانی، آسیایی، بازی های داخل سالن و مسابقات غیرالمپیکی را پیش رو دارم که امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولین بتوانم در هر ۴ رویداد بهترین عملکرد را داشته باشم.



1403/07/24
09:10:00
5.0 / 5
46
تگهای خبر: بازی , بال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم