معاون علمی رئیس جمهور:

نخبگان گیلانی خانه دار می شوند

نخبگان گیلانی خانه دار می شوند بازار پرواز: به گزارش بازار پرواز، معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تأکید بر لزوم پشتیبانی از نخبگان در بخش های مختلف اظهار داشت: نخبگان گیلانی خانه دار می شوند.



به گزارش بازار پرواز به نقل از مهر، حسین افشین بامداد شنبه در حاشیه سفرش به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: بررسی کمی و کیفی شرکتهای دانش بنیان در سفرهای استانی دستور کار قرار دارد.
معاون علمی رئیس جمهور از افزایش دو برابری تعداد واحدهای تولیدی دانش بنیان در گیلان اطلاع داد و اظهار داشت: با عنایت به ظرفیتهای گیلان در حوزه دانش بنیان، پیشبینی می شود که رشد دو برابری در این بخش داشته باشیم.
افشین با تکیه بر ضرورت بکارگیری از هوش مصنوعی و دانش روز در تولید افزود: تقویت توسعه تولیدات دانش بنیان با علمی سازی و بروز رسانی در اولویت قرار دارد.
وی با تکیه بر ضرورت تقویت استانهای نوپا در حوزه دانش بنیان اضافه کرد: سفرهای استانی در طول سال در استانهای ضعیف استمرار خواهد داشت و گیلان هم از این حیث مستثنی نیست.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به اینکه چرخه نخبگانی در گیلان فعال می شود، اظهار داشت: اتصال زنجیره نخبگان دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری و صنایع در جهت رونق تولید و اشتغال لازم است.
افشین با تکیه بر ضرورت پشتیبانی از جامعه نخبگانی در قسمت های مختلف افزود: با تهیه زمین نخبگان گیلان صاحب مسکن می شوند.


منبع:

1403/07/22
08:38:35
5.0 / 5
76
تگهای خبر: تولید , جامعه , دانش بنیان , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
drone
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم